مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-06ورزشي

بررسی آینده اتلتیکو| تمدید 2 ساله با سیمئونه و خرید یک مهاجم 70 میلیون یورویی


باشگاه اتلتیکو قصد دارد که قرارداد ال چولو را 2 سال دیگر تمدید کند تا این سرمربی آرژانتینی باز هم در مادرید به درخشش ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اتلتیکومادرید توانست پس از 7 سال دوباره قهرمان اسپانیا شود و به 2 قطبی رئال و بارسا خاتمه دهد.

این تیم توانسته بود در سال 2014 نیز با پیروزی بارسلونا در نیوکمپ جشن قهرمانی لالیگا بگیرد و نام خود را به عنوان یک تیم بزرگ در اروپا به ثبت رساند.

تمام این افتخارات به شخصی به نام دیگو سیمئونه بازمی گردد.

شخصی که در زمستان 2011 پا به اتلتیکو گذاشت و توانست طی 10 سال این باشگاه را به یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین باشگاه های اروپا بدل سازد.

حالا داستان کارِ ال چولو نیز با مادرید به اتمام نرسیده و این باشگاه قصد دارد قرارداد مربی خود را 2 سال دیگر تمدید کند تا سیمئونه 3 سال دیگر در این باشگاه مربیگری کند.

برای تیم فصل آینده اتلتیکو نیز، سران این باشگاه قصد دارند تا خریدهای خوبی برای ال چولو به ثبت رسانند که مهمترین آنها خرید لائوتارو مارتینز از اینترمیلان خواهد بود.

لائوتارو که یکی از اصلی ترین گزینه های خرید بارسلونا به شمار می رود در رادار اتلتیکو قرار گرفته و این باشگاه قصد دارد با پرداخت مبلغ فراوان، ستاره موثر سری آ را به لالیگا آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آینده اتلتیکو| تمدید 2 ساله با سیمئونه و خرید یک مهاجم 70 میلیون یورویی

بررسی آینده اتلتیکو| تمدید 2 ساله با سیمئونه و خرید یک مهاجم 70 میلیون یورویی